شنبه؛6 مرداد 1403

جشنواره مسیر هوبادی

جشنواره فرهنگی مسیر هوبادی در آبگرم بندرخمیر برگزار شد. این جشنواره یادآور پیوندهای دیرینه و میراث مشترک میان بندر تاریخی لافت و جهانشهر تالابی و یادگیرنده بندرخمیر بود. سنگ بنای این جشنواره امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی این دو بندر بود که به امضا شهرداران دوشهر رسید.  


شنبه؛22 اردیبهشت 1403

‏#تصویر

سفر معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به جزیره قشم

 مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی برای دیدار با هنرمندان و صنعتگران  صنایع‌دستی جزیره قشم و افتتاح دانشگاه هنر ایران به قشم سفر کرد. نشست با فعالان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی، شرکت در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری قصه‌های جزیره «تیتوک»، شرکت در مراسم روز ملی شوراها و افتتاح سومین نمایشگاه "مهارت‌های من"، ویژه دانش‌آموزان هنرستان‌های منطقه آزاد قشم از برنامه‌های سفر او به جزیره قشم بود.  


دوشنبه؛10 اردیبهشت 1403

‏#تصویر

ساحل خماسی

یکی از پرطرفدارترین سواحل دیدنی هنگام ساحل خماسی این جزیره است. ساحلی صخره ای که منظره زیبای دریا و غروب آفتاب از آن بالا بسیار دیدنی است.ساحل خماسی از بهترین سواحل جزیره هنگام برای برپایی کمپینگ های شبانه است.


چهارشنبه؛5 اردیبهشت 1403

‏#تصویر

جاذبه های تاریخی و گردشگری بستک

 بستک از روزگار گذشته به علت قرارگیری در مسیر کاروان های تجاری و مسافری به شهر کاروانسراها مشهور بوده و همچنین زادگاه مشاهیر بزرگ منطقه غرب هرمزگان بوده است.بستک در منطقه کوهستانی قرار دارد و دارای پیشینه تاریخی و سیاسی طولانی است و در گذشته مرکز حومت جهانگیریه بوده است.در زمانهای نه چندان دور، بستک نقش مهم و تاثیرگذاری در …


دوشنبه؛27 فروردین 1403

‏#تصویر