بهبود کیفیت خدمات گردشگری هرمزگان بررسی شد
چهارشنبه؛16 آبان 1403
خبر
در نشستی با حضور مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان هرمزگان، رئیس انجمن واحدهای پذیرایی و بینراهی و جمعی از کارشناسان و مدیران تأسیسات گردشگری توسعه و بهبود کیفیت خدمات گردشگری استان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان روز چهارشنبه 16 آبان ماه 1403در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات تاسیسات گردشگری استان و تعامل و تلاشهای اداره نظارت بر اماکن برای برگزاری گشتهای مشترک و برخورد با تخلفات حوزه گردشگری بر بهبود کیفیت خدمات به مشتریان تأکید کرد.
در این نشست مسائل و چالشهای مختلف در حوزه خدمات پذیرایی و گردشگری موردبحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود بهداشت و ایمنی در واحدهای پذیرایی، و جذب بیشتر گردشگران از طریق افزایش کیفیت خدمات پرداخته شد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز با تأکید بر اهمیت ارتقای استانداردهای خدماترسانی، بر ادامه همکاری و تعامل بین ارگانها و تأسیسات گردشگری تأکید کرد.
در این جلسه نیز معاون گردشگری و سرمایهگذاری استان حضور داشت و هماهنگیهای لازم برای بهبود خدمات به گردشگران موردبحث و تبادلنظر قرار گرفت.
چهارشنبه، 16 آبان 1403