یک‌شنبه؛20 آبان 1403

استانداردسازی راهکارهای برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران است

دوشنبه؛7 آبان 1403

خبر


                      

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: استانداردسازی راهکارهای برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران است. 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و روسای انجمن‌های واحدهای پذیرایی بین‌راهی و جامعه هتلداران روز دوشنبه 7 آبان ماه 1403 در راستای افزایش رضایت‌مندی و کیفیت خدمات گردشگری در استان برگزار شد. 

 

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با تأکید بر استانداردسازی و ارزیابی مستمر خدمات اقامتی و گردشگری گفت: استانداردسازی و ارزیابی به شناسایی نقاط ضعف و ارائه راهکارهایی برای رفع آن‌ها کمک می‌کند تا خدمات بهتری به گردشگران ارائه شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: نظارت و ارزیابی مستمر بر خدمات، تضمینی برای کیفیت و بهبود مداوم خدمات به مسافران و گردشگران است. 

 

او در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش و توسعه مهارت‌های کارکنان تأسیسات گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: آموزش به کارکنان تأسیسات گردشگری و نظارت دقیق بر عملکرد آن‌ها ازجمله مهم‌ترین عوامل در بهبود کیفیت خدمات و رضایت‌مندی گردشگران به شمار می‌رود. 

 

محسنی بیان کرد: ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به کارکنان تأسیسات گردشگری به‌ویژه درزمینهٔ مهارت‌های ارتباطی، خدمات مشتری و ... موجب می‌شود کارکنان بتوانند به شیوه‌ای مؤثر به نیازهای مسافران و گردشگران پاسخ دهند. 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: افزایش کیفیت خدمات گردشگری تنها با نظارت و آموزش قابل‌دستیابی نیست بلکه نیازمند ایجاد استانداردهای مناسب و تمرکز بر رضایت مشتری است که دستیابی به این اهداف درنهایت افزایش رضایت گردشگران و رونق گردشگری منجر می‌شود. 

 

 

نظارت بیشتر بر اماکن اقامتی غیرمجاز، معرفی شرکت‌های استانداردسازی، درجه‌بندی و استانداردسازی واحدهای اقامتی و مسائل و مشکلات تأسیسات گردشگری از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد. 

 

نوشتن نظر